۱۳۹۳ مرداد ۲۱, سه‌شنبه

چهارمین هیئت رهبری انجمن اجتماعی و فرهنگی مردم پنجاب انتخاب گردید

چهارمين دور انتخابات سالانه هيئت رهبري انجمن اجتماعي و فرهنگي مردم پنجاب، با حضور صدها تن از اعضا و هواداران اين نهاد روز جمعه سیزدهم سرطان 1393 در مسجد چوني مركز باميان بر گزار گرديد.
مديريت اين انتخابات را كميسيون موقتي كه از سوي هيئت رهبري سابق انجمن ايجاد شده بود تنظيم و رهبري مي كرد که با همکاری تخنیکی و لوجیستیکی ریاست دفتر ساحوی کمیسیون مستقل انتخابات در بامیان برگزار گردید.
در اين انتخابات 11 نفر براي احراز نه پست هيئت رهبري با همديگر رقابت كردند و تحت تدابير امنيتي که با کمک و همکاری پولیس بامیان اتخاذ شده بود، برگزار گرديد.
در نتيجه اين انتخابات نه نفر موفق به اخذ بالا ترين آرا شده و به عنوان هيئت رهبري انجمن اجتماعي و فرهنگي مردم پنجاب به مدت يك سال تعيين گرديدند.
سیف الله علیار با كسب 74رأي بيشترين آرا را از آن خود كرده وپس از آن علی جان احمدی، محمد راشدی، جعفر وکیل، ناظر جعفري، قاسم احمدی، نصرالله نصرالهی، سید حسین بهزاد و عبدالرحمن احمدی، به ترتيب نفر اول تا نهم شدند و به مدت يك سال سكان رهبري انجمن اجتماعي و فرهنگي مردم پنجاب را به دست خواهند  داشت.
انجمن اجتماعي و فرهنگي مردم پنجاب چهار سال پيش به ابتكار جمعي از مردم پنجاب در مركز باميان پايه گزاري شد و تا كنون توانسته در خانواده نهادهاي اجتماعي باميان جايگاه مناسب و شايسته اي براي خود داشته باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر